czwartek, 7 marca 2013

Hello : )

Co tam u was ? < 3
Ja właśnie skończyłam odrabiać lekcje i teraz mam chwilkę na napisanie postu.
Pogoda dzisiaj jest masakryczna .. w porównaniu do wczoraj .
Wczoraj było tak ciepło ,że cały dzień chciałabym być na dworze ,a 7 godzin musiałam spędzić w szkole ; /
Przed chwilą weszłam na pocztę ,którą założyłam żebyście zadawali mi tam pytania .
Dostałam kilka wiadomości z pytaniami ,więc dzisiejszy post będzie odpowiedzią na pytania :)

Pytania : 

1.Co być zabrała z płonącego domu wiedząc ,że nie ma tam rodziny .

2.Ile masz lat ?
3.Masz rodzeństwo ?
4.Od kiedy piszesz bloga ?
5.Czym jest dla ciebie blog ?
6.Ile masz zwierząt ? ( jeśli masz )
7.Ulubiony dzień tygodnia .
8.W której jesteś klasie ?
9.Twoja pasja ?:P


Odpowiedzi :

1.Skoro nie ma tam rodziny ,to na pewno laptopa,telefon,ubrania :)
2.W październiku będę mieć 14.

3.Tak,siostrę.
4.Od miesiąca,jakoś tak : >
5.Hm .. blog to takie moje oderwanie od rzeczywistości :P
6.Psa
7.Oczywiście ,że PIĄTEK !!
8.W 1 gimnazjum.
9.Taniec 

Dostałam również pytania na,które nie mam zamiaru odpowiadać ,bo są zbędne .
No i to już chyba tyle na dziś :))
; **




____________________________________________________________________________
zdjęcie - http://wojtektylus.com/wp-content/uploads/2012/08/miedzynarodowy-dzien-bloga-i-blogerow-2012-150x150.jpg




4 komentarze:

  1. Widać że lubią zadawać Tobie pytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No lubią :P
    Ale na większość z nich nie mogłam odpowiedzieć ..

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było ładnie na początku zeszłego tygodnia a teraz "dupa". Mgła, wilgoć, deszcz i chmury. :(

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń