niedziela, 24 marca 2013

Cześć : )

Właśnie wróciłam z zakupów , czas kupić nowe rzeczy na wiosnę i lato , chodź wiosny na razie nie widać mam nadzieję ,że niedługo przyjdzie w końcu   : )
Jutro już koncert Biebera  pewnie bardzo dużo osób już się nie może go doczekać .
Piszcie na pocztę bo na Aska zapomniałam hasła i nie będę mogła odpisywać na wasze pytania : (
Ewentualnie jeszcze moje gg : 25262221
Jak macie pytania to piszcie , odpowiem na 100 %


________________________________________________________________________________

Chcielibyście kupić sobie vansy ,a nie macie wystarczająco dużo pieniędzy ? 

W różnych sklepach można kupić podobne buty do vansów po dużo niższej cenie : )
Poszukajcie w deichmannie widziałam tam takie i sama sobie nawet chciałam kupić jedną parę bo bardzo mi się spodobały : )
Dam wam na dole linki do tych butów to popatrzcie :)


TUTAJ



TUTAJ


TUTAJ

Chciałam wam dać zdjęcie jakie sobie chciałam kupić ale niestety nie mogłam znaleźć ; /











4 komentarze:

  1. fajny blog:)
    ZAPRASZAM NA lipinki.blogspot.com proszę polubienie Facebooku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedziesz na Biebera? Zazdroszczę ;C . Co do Vansów- zgadzam się, jednak oryginalne są wiadomo, swagiie :D zapraszam do siebie :) helloitsme99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle mnie zrozumiałaś : ) Nie jadę na koncert Biebera .

      Usuń
  3. Czytanie ze zrozumieniem :D

    OdpowiedzUsuń