sobota, 18 maja 2013

Cześć : )

No to dzisiejszy post będzie o paznokciach .
Miałam już go napisanego lecz niestety go niechcący usunęłam no i cóż , muszę go od początku dla was zrobić : )
Dostałam pytanie na poczcie " Co dostaniesz na dzień dziecka ? " .W czwartek licytowałam swój prezent na Allegro , bo rodzice kazali mi sobie coś wybrać .Kiedy przyjdzie to dopiero wtedy wam pokażę , bo nie lubię się czymś chwalić ,kiedy jeszcze tego nie mam w domu .
No dobra to zacznijmy :

Jak powinno się poprawnie malować paznokcie ? 


Wzorki na paznokciach : 




+ Moje ♥


Przepraszam ,że niewyraźne ; c
Na dziś już tyle . ; )

2 komentarze:

  1. Przydatna instrukcja ;) Fajne są te paznokcie z nutkami, ale ja kocham muzykę, to może dlatego xD
    Masz bardzo fajnego bloga
    Zapraszam do mnie :))
    me-unelmoida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prowadzisz tego bloga :), ujmujesz w nim wiele rzeczy które lubisz i wiesz jak to wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń