sobota, 9 lutego 2013

Wstęp

Cześć : ) No to tak ,mam na imię Weronika i na razie zupełnie nie wiem o czym będę pisać ,ale myślę ,że z czasem pomysły same będą mi przychodzić do głowy. Oglądając dzisiaj blogi innych osób natchnęło mnie na założenie swojego.Moim marzeniem zawsze było ,aby mieć swojego bloga,więc postanowiłam w końcu go założyć :) Interesuje się tańcem,modą i czasami lubię sobie coś poszyć. Jest to mój pierwszy blog więc bardzo proszę o wyrozumiałość. No to chyba już tyle o mnie : ) Do jutra postaram się pomyśleć nad jakimś postem dla was. : )

6 komentarzy:

  1. Hej no mam nadzieje że bloog będzie ciekawy ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Weszłaś na moje pytanie na zapytaj.onet.pl, które dotyczyło robienia soli morskiej do kąpieli i zostawiłaś link do tego bloga po czym napisałaś ,że jak chcę się czegoś dowiedzieć mam zostawić komentarz. Nie wiem dokładnie o co ci chodziło, ale domyślam się, że o to że mam wejść na tego bloga, bo chcesz mieć więcej czytelników :D. Ja tylko chciałam odpowiedź dotyczącą mojego pytania XD Może tutaj je zadam: Jak własnoręcznie i tanio zrobić sól morską do kąpieli? Szczegółowo opisałam wszystko w moim pytaniu: http://zapytaj.onet.pl/Category/024,003/2,23412821,Jak_wlasnorecznie_i_tanio_zrobic_sol_morska_do_kapieli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://asket.blox.pl/2007/10/Jak-zrobic-sol-morska-do-kapieli.html Proszę :) masz link

      Usuń
  3. sam blog oki, ale mogłabyś wrzucic cos co zainteresowałoby chlopakow?

    OdpowiedzUsuń